EUPV es compromet a rehabilitar el barri del Cabanyal a partir del 25 de maig

2015-05-05Publicat per:
El candidat d’EUPV a l’Alcaldia de València, Amadeu Sanchis, ha participat aquest matí a l’acte organitzat per la Plataforma Salvem Cabanyal i l’Associació de Veïns del Cabanyal per a signar un document en el qual les formacions polítiques presents es comprometen a rehabilitar aquest barri a partir del pròxim 25 de maig. “Hem vingut a signar aquest manifest, aquestes reivindicacions, aquestos punts per a ficar punt i final al que ha estat aquesta política de Rita Barberá i del PP de degradar de forma conscient el barri del Cabanyal i encetar una etapa nova on es puguen tindre ja llicències d’activitat econòmica, llicències d’obra menor, un pla de rehabilitació concret amb pressupost damunt de la taula i canviar el què han estat 24 anys de govern del PP i, molt especialment, els darrers 18 anys quan més evident ha sigut la degradació del barri per part del PP. Vull recordar que en aquesta mateixa línia nosaltres ja hem portat a la Fiscalia a Rita Barberá perquè entenem que hi ha un delicte de prevaricació i esperem que es puga resoldre abans de les eleccions”, ha declarat el cap de llista per València