Prepara el Recurs Contenciós de paralització cautelar d'actuacions

L'Assemblea de Podem acorda la seua oposició a l'espoli del Cabanyal

2014-09-19Publicat per:
En aquesta 5a Assemblea de Podem Poblats Marítims en la qual ha participat Podem Patrimoni, el dia 18 de setembre, a les 19.00 a la Plaça Botànic Robillard de la Malva-rosa, s'ha pres el primer acord polític d'un cercle territorial de Podem: No a la modificació del PEPRI Cabanyal-Canyamelar, No a la barbàrie, No a la il·legalitat, No a l'espoli, No a la destrucció d'un bé declarat d'interès cultural, No a l'estat de lloc dels veïns i comerciants.

Aquest acord ha estat pres per unanimitat de tots els assistents a la multitudinària Assemblea de Podem, amb massiva afluència des dels 5 barris que componen el Districte 11: Grau, Cabanyal-Canyamelar, Malva-rosa, Natzaret i Beteró.

Després de dos mesos d'anàlisis, estudi, conforme de les al·legacions presentades i fruit del debat i informes presentats, s'ha arribat a la votació en la 5a Assemblea, amb l'acord unànime de completa oposició al pla del Cabanyal-Canyamelar.

Podem Patrimoni prepara el Recurs Contenciós, paralització cautelar d'actuacions i els actes necessaris per a l'aplicació de la doctrina del Tribunal Constitucional, en cas que s'atrevira el Consistori Municipal a portar endavant el pla.

Dijous que ve 25 de setembre, la Malva-rosa, crearà el primer cercle de barri dins del Cercle de Districte Poblats Marítims. Dijous que ve 25 Algirós es constituirà com Cercle Podem.