Presentació d'al.legacions

2014-09-18Publicat per:
Benvolguts companys i companyes, el proper dilluns 22 de setembre finalitza el termini de presentació d’al·legacions a l’Ajuntament de València, davant l’exposició pública de la modificació del P.E.P.R.I. del Cabanyal, que s’aprovà el passat 25 de juliol de 2014 al ple amb l’únic vot del PP valencià.

La Plataforma Salvem el Cabanyal-Canyamelar-Cap de França, la AVV. Cabanyal-Canyamelar i la AV. PAVIMAR, acudirem demà a l’Ajuntament de València a fer entrega d’ al·legacions. A més de les ja entregades fins a la data per tot l’Estat espanyol (més de 10.000), volem fer visible (més encara) el rebuig de la societat cap a aquesta modificació, que és igual d’il·legal, espoliadora i destructora que el projecte anterior del qual naix, i que no respecta ni el barri ni les persones que l’habiten.

És per això que volem convidar-vos a totes i tots a que demà acudiu a les 12:00 h a l’Ajuntament de València per a fer entrega d’al·legacions. Com més siguem, més visibles serem i més força farem. Tothom està convidat i és necessari!

Considerem que la recollida d’al·legacions ha estat un éxit. Volem agraïr a tothom el seu interés i solidaritat; a veïnes i veïns del barri i fora d’ell, a associacions veïnals, col·lectius, institucions i organismes locals i d’arreu de l’Estat espanyol que ens han donat el seu suport, i als partits polítics que, a l’igual que altres particulars, també han el·laborat el seu propi model d’al·legacions per presentar. Sense les signatures recollides entre tots, i sense haver-nos ajudat a còrrer la veu, haguera estat tot molt més difícil!

Mai baixarem els braços, hem recorregut un camí molt llarg (16 anys), dur i complicat, i amb la vostra ajuda, guanyarem! Rehabilitació sense destrucció!

Fins demà!