Al.legacions 2014

El dilluns comencem la campanya d’al·legacions al projecte de Rita Barberá

2014-08-29Publicat per:
Estimats companyes i companys, moviments socials, lluitadors/es, partits polítics, sindicats, organitzacions solidaries del patrimoni del Cabanyal- Canyamelar – Cap de França :

A tots vosaltres ens dirigim per a demanar-vos la vostra ajuda en la tasca de presentar al·legacions al projecte destructor de Rita Barberá.

Con ja sabeu el 25 de juliol el PP aprovà, com sempre en solitari, un nou projecte espoliador i destructor. El 3 d’agost va començar el termini d’al·legacions què finalitzarà el 22 de setembre. A la Plataforma hem estat preparant les al·legacions i ara necessitem l’ajuda de tota la ciutadania activa i lluitadora.

L’objectiu què ens hem marcat és que des de tots els llocs de l’Estat Espanyol arriben al·legacions. Amb la vostra ajuda activa serà una tasca fàcil i important. Sense vosaltres no pot ser.

El dilluns, 1 de setembre, rebreu un correu amb unes instruccions i diferents models d’al·legacions. Podeu presentar una, dos, … ,o totes les que us pareguen bé. Cal presentar-les al lloc que siga més fàcil per a vosaltres. A titol informatiu:

Registre de documents segons l’art. 38.4 de la Llei 30/1992 (*LRJAP)

El Registre de documents està regulat en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú ( BOE de 27-11-92):

Les sol·licituds, escrits i comunicacions que els ciutadans presenten als òrgans de les Administracions Públiques podran registrar-se:

a) En els registres dels òrgans administratius al fet que es tracte. Juntes de Districte, Registre de l’Ajuntament, …

b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanyia a l’Administració General de l’Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, o a alguna de les Entitats que integren l’Administració Local si, en aquest últim cas, s’haguera subscrit l’oportú Conveni.

Així tenim: Ajuntaments amb conveni, PROPS, Conselleries, Delegació/Subdelegació Govern, Ministeris, etc.

c) En les oficines de Correus.

d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya en l’estranger.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

f) Podran presentar les al·legacions utilitzant Internet totes les persones o col·lectius amb signatura electrònica o document d’identificació electrònic.

A titol d’eixemple a la provincia de València tenim els següents ajuntaments amb conveni de col·laboració

ALBAL, ALBALAT DELS TARONGERS, ALBERIC, ALBORAYA, ALCASSER, ALCUDIA, ALDAIA, ALFAFAR, ALGEMESI, ALGINET, ALMUSSAFES, ALZIRA, BELLREGUARD, BENAGUASIL, BENIGANIM, BONREPÓS I MIRAMBELL, CARCAIXENT, CARLET, CASTELLÓ DE RUGAT, CATARROJA, CULLERA, DIPUTACIÓ DE VALENCIA, ENGUERA, FAURA, FONT D ́EN CARRÓS, GANDÍA, GODELLETA, HIGUERUELAS, LLÍRIA, LLOSA DE RANES, MANCOMUNIDAD DE LA CANAL DE NAVARRÉS, MANCOMUNIDAD DEL INTERIOR TIERRA DEL VINO, MANCOMUNIDAD DE LES VALLS, MANCOMUNIDAD DE MUNICIPIOS DE LA SAFOR, MANISES, MARENY DE BARRAQUETES, MASSALAVÉS, MISLATA, MONTSERRAT, OLIVA, OLOCAU, ONTINYENT, PAIPORTA, EL PALOMAR, PATERNA, EL PERELLÓ, PICANYA, PICASSENT, LA POBLA LLARGA, PUÇOL, RAFELBUNYOL, RAFELGUARAF, REQUENA, ROCAFORT, RÓTOVA, SAGUNTO, SIETE AGUAS, SILLA, SUECA, SUMACARCER, TAVERNES BLANQUES, TORREBAJA, TORRENT, TOUS, VILLALONGA, VINALESA, XATIVA, XIRIVELLA, LA YESA

Nota: Totes les ciutats i pobles grans de tot l’Estat tenen conveni signat.