Tambors de Guerra, Nota de Prensa

2014-05-20Publicat per:
La Plataforma Salvem el Cabanyal i Francachela Teatro volen agrair la presència al públic assistent ahir al concert TAMBORS DE GUERRA, programat dins del festival de teatre Cabanyal Íntim 2014, i la seua resposta amable i comprensiva davant del canvi de programació.

Lamentem que en l’ultime moment s’haguera de posposar el dit concert per problemes tècnics de producció. La proposta de Carles Santos part d’un projecte performativo col·laboratiu, que pròximament divulgarem per a comptar amb la vostra participació. El concert forma part del projecte audiovisual que prepara el cineasta Pere Joan Ventura, davall el títol “No estamos solos”, on arreplegarà les singulars reivindicacions de diversos col·lectius que usen la indignació com a font d’inspiració.

Agraïm al compositor Polo Amigo la direcció del concert que es va dur a terme i els assajos previs de les veïnes i veïns de la Plataforma Salvem el Cabanyal.

Tambors de guerra té com a precedent les cacerolades que es feien a les cases i el concert de casseroles que Salvem el Cabanyal va organitzar en 2001 a les portes del Congrés dels Diputats de Madrid, també davall la seua direcció

Gràcies a totes les persones que van participar ahir, per reivindicar-se colpejant amb ritme, gràcia i força atronadora les cassoles, fent-les sonar totes a una, formant un sol batec, juntes, per a donar a entendre que la lluita pel Cabanyal contínua viva i disposada a continuar fins al final.