La degradació va en augment i esperen respostes

Veïns del Cabanyal demanen a Fabra una reunió per a desbloquejar la situació del barri

2014-02-10Publicat per:
L'Associació de Veïns i Veïnes Cabanyal-Canyamelar ha demanat al president de la Generalitat, Alberto Fabra, una reunió per a "desbloquejar l'actual situació per la qual travessa el barri" i aconseguir aprovar un nou planejament que permeta el seu desenvolupament "des del respecte, la conservació i la posada en valor dels seus valors patrimonials", en el marc de la ronda de trobades que segons ha anunciat mantindrà amb entitats socials.
L'associació ha recordat que el mateix dia en què va prendre possessió del càrrec, el 29 de juliol de 2011, li van dirigir una carta per registre d'entrada en companyia de l'Associació de Comerciants, Industrials i Professionals del Marítim (ACIPMAR) en la qual li manifestaven la seua intenció de mantenir una entrevista per a abordar la situació del barri.

"Dos anys i mig després, la situació de bloqueig del nostre barri continua sent la mateixa, la degradació va en augment i seguim esperant que el Molt Honorable done resposta satisfactòria a la nostra sol·licitud", han assenyalat.

Segons els veïns, "davant la falta d'iniciatives que continua demostrant l'Ajuntament de València" reiteren la seua sol·licitud de diàleg "amb ell -Fabra- o amb el representant de la Generalitat Valenciana que designe, en què puguen participar altres organitzacions representatives del nostre barri, convençuts que serà de gran utilitat per a aconseguir desbloquejar l'actual situació".