El màxim de pisos turístics al Cabanyal-Canyamelar-Cap de França es rebaixa al 10%
El govern municipal de la ciutat de València redueix al 10% el percentatge màxim d’apartaments turístics i demostra una manera de gestionar i governar molt diferent de la dels governs passats. Ara es dialoga i es pren en consideració a la ciutadania, incorporant millores, suggerides per la participació ciutadana, que permetran un major benestar i una millor qualitat de vida. Un millor futur per al nostre poble del Cabanyal – Canyamelar.
COMUNICAT 24/04/2019
PLATAFORMA SALVEM EL CABANYAL – CANYAMELAR – CAP DE FRANÇA,
24/04/2019
El màxim de pisos turístics al Cabanyal-Canyamelar-Cap de França es rebaixa al 10%
Manifestem la nostra satisfacció davant la notícia apareguda a la premsa en el dia d’avui:
https://www.levante-emv.com/noticias-suscriptor/valencia/2019/04/24/tope-pisos-turisticos-cabanyal-rebaja/1865895.html
El govern municipal de la ciutat de València té en compte les consideracions fetes respecte dels percentatges dels apartaments turístics i redueix al 10% el percentatge màxim. Aquesta millora del PECC junt amb les ja anunciades, per exemple, reducció d’altures a 3 com a màxim a les unitats d’execució següents:
- Unitat d’execució n.1 (“Doctor Lluch”)
- Unitat d’execució n. 2 (“Mediterrani”)
- Programa d’actuació aïllada n. 4 (“Bloc Portuaris”)
- Subàrea d’ordenació residencial plurifamiliar arp-1, del pla especial d’ordenació del Passeig Marítim
L’actual govern municipal demostra una manera de gestionar i governar molt diferent de la dels governs passats. Ara es dialoga i es pren en consideració a la ciutadania, incorporant millores, suggerides per la participació ciutadana, que permetran un major benestar i una millor qualitat de vida. Un millor futur per al nostre poble del Cabanyal – Canyamelar.
PD: Consultar al·legacions presentades: www.cabanyalweb.com
Ben cordialment,
Plataforma salvem El Cabanyal – Canyamelar
Leave a Comment